Ændringer til stamoplysninger (CVR)

Her kan du læse, hvad du skal gøre som tilskudsmodtager, hvis du har ændringer til de stamoplysninger, som du tidligere har indsendt til Social- og Boligstyrelsen.

Er du tilskudsmodtager og har fået nye stamoplysninger, skal du oplyse dette til Social- og Boligstyrelsen. Det drejer sig om:

  • Ændring af navn på tilskudsmodtager
  • Ændring af tilskudsansvarlig
  • Ændring af adresse
  • Ændring af CVR-nummer
  • Ændring af revisor oplysninger

For at gøre det skal du udfylde Social- og Boligstyrelsens ændringsblanket og indsende den.
Du skal bruge MitID Erhverv til identifikation.

Vejledning til ændring af stamoplysninger for tilskudsmodtager

Sådan vedhæfter du blanketten

Indsend ændringsblanket via Virk.dk

Har din organisation ikke mulighed for at indsende blanketten via ovenstående link til Virk.dk, kan blanketten i stedet fremsendes via sikkermail.tilskud@sbst.dk.

Anvendes denne mulighed, skal blanketten underskrives og sendes fra en sikkermail i din organisation.

Kontakt

Tilskudsadministration